lørdag den 25. juni 2011

Optakt til aftenens vinsmagning

I dag bliver min vinkælder otte vine fattigere, min trofaste ven Palles bliver en fattigere, mens vinklubben bliver ni oplevelser rigere. Det er nemlig i aften den store vinsmagning løber af stabelen. Jeg kan ikke sige så meget om den før den er overstået, men optakten kan jeg dog godt sige lidt om.

Vi starter klokken 17 hvor vi sætter den fantastiske film "Sideways" på, og den ser vi frem til klokken 19, hvor Thoms som den sidste af aftenens deltager endelig dukker op. Han går så glip af et herligt gensyn med en af de sidste 10 års bedste film, men søde som vi er går han ikke glip af nogle af aftenens vine. De bliver proppet op klokken 19.

Som tidligere nævnt kan jeg ikke sige så meget om aftenens vine, men jeg vil dog sige at den første vin vi skal drikke, har en eller anden form for langt ude link til "Sideways". Hvordan det kan hænge sammen, får vinklubben at vide i aften, mens I andre må vente til i morgen.

Så kom tilbage i morgen og læs om aftenens smagning, samt kommentarer til samtlige vine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar