fredag den 13. maj 2011

Bloggen har været nede. Øv for noget møg.

Som de faste læsere har opdaget (og her taler jeg til dig Palle), har bloggen været både ustabil og væk. Og de gange den har været online, er indlæg og kommentarer forsvundet.

Nu er bloggen tilbage, med alt hvad jeg har skrevet (puha for det, tænk hvilke guldkort der ville være røget), men på trods af en lovning fra blogudbyderne om, at alle kommentarer ville blive genetableret, lader det til at det kun er mine originale indlæg der er kommet tilbage. Kommentarer på de seneste indlæg er blevet slettet. Jeg beklager dybt, og kan kun ryste på hovedet over at den slags kan ske.

Ud over det, havde jeg et par indlæg jeg ville have lagt op inden i dag, da det jo er i dag at jeg er til vinsmagning på mit arbejde. Indlægene kommer i morgen, og jeg kan allerede nu love at der kommer smagskommentarer på adskillige vin. Ydermerer har jeg lovet at fortælle hvilken vin jeg drikker i morgen, lørdag, hvor det internationale melodi grand prixs finale løber af stablen. Det svar kommer i løbet af i morgen.
Lad det bare være sagt med det samme at jeg har brug for tiden til at tænke over det, for jeg står lidt i et dilemma. Det kan jeg fortælle mere om når jeg præsenterer vinen. Det er noget med at jeg måske drikker en vin jeg også skal drikke til en hemmelig vinsmagning, hvor deltagerne læser med her på bloggen.

That´s it for now. Kom snart igen. Der er indlæg i vente.

2 kommentarer:

  1. Det mig en stor ære at være din trofaste læser. Jeg glæder mig til flere updates - mit liv var ikke det samme da bloggen var nede - thats for sure!

    Nu vil jeg ikke skrive mere, da det bare forsvinder alligevel :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at have dig tilbage igen, Palle :)

    SvarSlet