onsdag den 11. maj 2011

At åbne vin med en sko

Nogle gange er Google en sjov fætter. Under en søgning efter tests af proptrækkere, dukkede et link op til en video af hvordan man åbner en flaske vin med en sko. Så vidt jeg husker, havde jeg ikke ordet "sko" med i min søgning, men min hukommelse kan selvfølgelig spille mig et puds.

Hvorom alting er, så virker det sgu, selvom man muligvis skal være småstiv fransk wino for at det skal ende med succes. Det melder videoen ikke noget om. Sikkert er det dog, at det skal prøves. Hvor er den Pomerol 2001 når man virkelig har brug for den?

1 kommentar:

  1. Det er bare at komme i gang med at prøve det - og nogle af de mange andre muligheder der findes for at åbne vin uden optrækker: http://www.flaskeposten.dk/ingen-proptraekker-saa-let-aabner-du-vin-uden-en-proptraekker-video/

    SvarSlet