lørdag den 3. marts 2012

Alt for megen vin, alt for lidt tid

Der kan nogle gange godt gå lidt tid imellem jeg drikker vin, men her på det sidste er det som om at jeg har drukket alt for meget. Faktisk i en sådan grad, at jeg slet ikke har tid nok til at blogge om det, og i aften har min ven Jonas så fødselsdag (det har han også i dag), hvor den så igen står på mere vin (og gud ske tak og lov for det).

Aftenens vin vil jeg nok ikke skrive så meget om, da den skal stå på ren hygge og ikke vin-data-indsamling, men der er til gengæld nogle oplevelser fra den sidste uges tid der skal skrives indlæg om.

Der var jo stor californisk vinsmagning i onsdags, og det indlæg er jeg godt igang med at skrive på, men så var der også en lille fransk flaske jeg smagte for ikke så længe siden. Den skal have et par ord med på vejen, da den både bød på en sær druesammensætning, og en underlig prop (for en fransk vin at være).

Med dette non-indholdsindlæg, vil jeg ønske bloggens læsere en god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar