lørdag den 17. december 2011

Torbreck GSM udsolgt - Øv!

Det går lidt stille med opdateringerne, for sørme om jeg ikke har hevet en lille influenza til mig. Det er ikke noget jeg sådan umiddelbart vil anbefale andre at hive hjem, her op mod jul.

Men det her indslag skal ikke handle om syge bloggere, men om at min valgte julevin, Torbrecks GSM, er totalt udsolgt. Det har ikke på nogen måde været mig muligt at få den hjem, hverken fra fysiske eller online butikker. Øv altså. Jeg havde virkelig set frem til dens Rhone-kvaliteter, men med den australske sol og saft som akkompagnament. Men ok, sådan sku det ikke være.

I stedet har jeg sadlet om, kigget mig selv dybt i øjnene, lyttet til kloge mennesker, og har simpelthen valgt alligevel at satse på Fess Parkers Frontier Red. Jeg ved at jeg ikke var alt for sød ved den i sidste weekend, men der er for mange der taler godt om den, så den får chancen.

Nu er den bestilt hjem, og det bliver nu alligevel spændende at se hvordan den kommer til at stå op mod vores julekalkun.

2 kommentarer:

  1. Surt - både med influenzaen og vinen. Håber, du bliver frisk og kan nyde Fess Parker til julemaden.
    Bedste hilsener fra Nanna, der endelig er tilbage i sit vinland. Så bliver det alligevel jul i det lille hjem :)

    SvarSlet
  2. Tak for det Nanna, og hvor er det godt at høre at du endelig, efter megen møge og besvær, er hjemme igen :)

    Så håber jeg du når at blive rigtig klar til jul, med maden og gaverne og det hele.

    Hilsen Jesper

    SvarSlet