søndag den 16. november 2014

Killibinbin Sneaky Shiraz 2013



Jamen hold da op da. Så gik der lige halvanden måned, uden en eneste opdatering. Men man er blevet husejer, og den slags kræver tid. Der er dog laaaangsomt ved at falde lidt ro på tingene, så i den kommende periode vil jeg lave lidt små opdateringer omkring hvad der er sket på vinfronten.

Vi lægger ud med denne Shiraz fra australske Killibinbin. Det er ved at være længe siden jeg har drukket den, men den er lidt aktuel i min lille verden, i det jeg har anbefalet den til en god kollega, og han drikker den faktisk i aften.

So, hvordan synes jeg selv den var?? Faktisk en rigtig fin oplevelse.

Der var frisk syre blandet med frugtsødme og lidt peber. Alkoholen var rimelig tydelig og der var ikke de store tanniner, dog en medium fylde.
Men hey, det er ung vin fra 2013, og til en pris på 89 kroner hos Smalle Vine, så er det sgu en rigtig fin vin. Det bliver et C+.

Karakter: C+

Ingen kommentarer:

Send en kommentar